Lai rosinātu skolēnu zinātkāri, 1.un2. klašu skolēni kopā ar skolotājām devās ekskursijā uz rudenīgi skaisto Ventspili.
Apmeklējām arhitektūras pērli- Pārventas bibliotēku, piedalījāmies radošajā grāmatzīmju darināšanas nodarbībā, aplūkojām mazāko un lielāko grāmatu lasītavā, klausījāmies bibliotekāres stāstu, par „grāmatu viesuli”, kurš 2009. gadā sanesa grāmatas plauktos.
Izmantojot ESF Plus projekta “STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei” līdzfinansējumu, devāmies uz zinātnes centru „Vizium”, lai motivētu ikvienu skolēnu interesēties, pētīt un apgūt zināšanas STEM jomā, papildinot formālo izglītību ar aizraujošu un interaktīvu pasaules izziņas pieredzi. Apmeklējām ekspozīciju zāli un piedalījāmies interesantās nodarbībās.
Nodarbībā „Matemātika animācijā,”sekojot skolotāja demonstrācijai, skolēni individuāli darbojās pie datora un vietnē ABCYA.com veidoja sižetu animācijai par teksta uzdevumu. Tika izmantoti skolēnu izdomāti tēli. Skolēni gan izveidoja radošu animācijas filmiņu, gan risināja uzdevumu, tā nonākot līdz uzdevuma atrisinājumam.
Nodarbībā “Kustība gaisā” skolēni izpētīja kustības un spēka mijiedarbību, veidojot un palaižot vienkāršas mini raķetes no ikdienā pieejamiem materiāliem.
Skolēni komandās eksperimentēja ar dažādu spēku pielietošanu, novēroja un salīdzināja lidojuma attālumus, fiksējot rezultātus mērījumu lapās.
Lai labāk iepazītu visas Saules sistēmas planētas, Ventspils Jaunrades nama planetārijā noskatījāmies animācijas filmiņu ‘’ Hrumka un Maģiskā raķete.”
Ekskursijas noslēgumā atpūtāmies Bērnu pilsētiņā.
Paldies kolēģēm Birutai Lagzdiņai un Evitai Kņazai par atbalstu.
Paldies par ekskursijas finansējumu skolēnu vecākiem un Valsts izglītības attīstības aģentūras īstenotā projekta Nr. 4.2.2.1/1/25/I/001 “STEM un pilsoniskās līdzdalības norises plašākai izglītības pieredzei un karjeras izvēlei” sadarbības partneriem.
1.klasesaudzinātāja Sintija Tovstuļaka un 2.klases audzinātāja Aina Tovstuļaka














Atbildēt
Lai komentētu, jums jāpiesakās sistēmā.