


Kuldīgas Mākslas un humanitāro zinību vidusskolas
Skolotāja – logopēda darba plānojums 2024./2025.m.g.

Kuldīgas Mākslas un humanitāro zinību vidusskolas logopēda gada darba plāns (novada vienotais)
2024./2025.m.g.
- Skolotāja logopēda kompetence
- Noskaidrot skolēna runas un valodas traucējumu rašanās cēloņus, simptomus, smaguma pakāpi.
- Noteikt logopēdisko slēdzienu un izveidot koriģējoši attīstošā darba plānu.
- Veikt pedagoģiski koriģējošo darbu ar skolēniem:
- kuriem ir runas tempa un ritma traucējumi,
- logoneiroze (stostīšanās),
- balss traucējumi,
- skaņu saklausīšanas un izrunas traucējumi,
- nepietiekams vārdu krājums, leksiski gramatiski traucējumi,
- lasīšanas traucējumi (disleksija),
- rakstīšanas traucējumi (disgrāfija).
- Ieteikt nepieciešamos atbalsta pasākumus skolēniem ar runas un valodas traucējumiem.
- Skolotāja logopēda darbības jomas:
- skolēnu runas un valodas izpēte,
- pedagoģiski koriģējošais darbs ar skolēniem( individuālās, grupu, apakšgrupu nodarbības),
- sadarbība ar vecākiem,
- sadarbība ar skolas administrāciju, klašu audzinātājiem, priekšmetu skolotājiem,
- sadarbība ar citiem skolas speciālistiem- sociālo pedagogu, psihologu, medmāsu,
- sadarbība ar Kuldīgas novada pedagoģiski medicīnisko komisiju.